Friday, May 20, 2011

road to september 2011 )*dibalik layar

asw.
he'eh tingga 2 c lks lai, dlm minggu kini lah bsa lo awk tes akhir nampaknyo mah, minggu besok ane lah d kontak lo dek pamong tuk ujian pl (lebih cepat lebih baik pak, tu ane gituan), salasai lo pl ane lai, tabang lo wak ka padang lai..
akhiiiiiii gimana? kan lai jd lmt batoga wk nak? janngecek indak....
insya Allah wisuda september 2011

>>>
w3. insya Allah sabtu turnamen 2, rabu lks terakhir, dan sabtu tes akhir. sudah tu kompre ane laiiiii.......

>>>
ondeh kanai potong ditikungan ane mah, saba co....
mintak lari 100 supra x ko mah...
mantap...
samo2 mangajaan wak,
kabar baiak juo ane dapek dari )i()i(.

>>>
tetap lanjutkan walau tanpa ********

>>>
hati2 kalua jalur co, jln nyo agak licin stek, beko ulang lo dari awal baliak. kok paralu pakai nos...
ntu tambah payah ane mangaja goh..

>>>
ooo ane sakali jalan, penelitian taruih juo... )))))) diurus juo....nan ma nan kacapek se nyo

>>>
itu ndk pakai kecptn maksimum tu du doh namonyo co, itu namonyo sakali dayuang 2, 3 pulau talongkahi, sambia mancilam mamanciang ikan, baparang di duo medan ntum namonyo tu...
wkwkwkwk

>>>
ooo iyolaah... ndak satu jalan ka mekah do co..

>>>
batua bana, banyak jalan k septenber, ado jalan satapak, ado jalan balobang, ado jalan batanjakan, ado jalan penuh onak dan duri, ado lo jalan lurus tanpa rintangan, sekarang tingga piliah, asa jan masuak jalan buntu se lah....

selamat datang pagi ane lai nyo....



()()()()()()()(
hehe... percakapan sms anak manusia menyongsong menang dalam suatu remang malam(18052011)... di dua negri nan jauh keh keh keh....

insya Allah semangat juank tinggi.
masa akhir di kampus ini kan ku buat beda, gak seperti org kebanyakan insya Allah. prosesi tahun akhir jalan, amanah2 tuntas, dakwah lanjuuuut. semoga berkah

ALLAHU AKBAR

No comments:

Post a Comment

Bit by Bit

I continue to strive against my procrastination, giving my best effort. Alhamdulillah, sometimes I make progress, but at other times, I find...